torsdag 3. mai 2007

Antigua

Her i Antigua er alt for tiden straalende. Til og med vaeret er paa min side, akkurat passe varmt! Har naa hatt 2 x 4 timer med spansk (sier ikke mer om det ;)...). Har hatt litt tid til aa vandre rundt Antigua som er en kjempefin by med mye atmosfaere.

Det er forresten ufattelig deilig aa vaere et sted og vite at jeg skal vaere her i en hel uke, slippe aa pakke, baere sekken, og i det hele tatt tenke paa aa flytte paa seg, sjekke ut foer ti, og ikke kunne sjekke inn foer tre (hvor skal bagasjen lagres, er verdisakene trygge?) osv. Ogsaa deilig at jeg naa kan utnytte det at jeg vet hvor ting er, og ikke bare reise naar man akkurat har funnet den billigste/beste internettcafeen, letteste maaten aa ringe hjem paa, hvor man kan vaske klaer osv osv. Bare synd at mine dager i LA spiste litt inn paa tiden i Guatemala, saa jeg faar nok ikke sett saa mye som jeg ville. gaar ogsaa glipp av en hel uke med spansk, men hadde nok ikke blitt noen mester uansett...

Paa soendag skal jeg ut paa organisert tur nedover til Costa Rica som varer i 17 dager. Gleder meg veldig, det kommer til aa bli temmelig hektisk, men naa har jeg faatt en god og lang rolig periode etter Australia, saa det skal bli bra med litt action (og best av alt, slipper aa tenke... alt blir organisert.. bare aa velge hva jeg vil vaere med paa!).

Ellers har jeg igjen problemer med at bloggen min har alt paa spansk... det kunne jo for saa vidt vaert bra siden jeg tross alt skal laere, men litt kjipt naar jeg ikke har ordboken for haanden (forresten: Tusen takk Marianne, den kommer virkelig til nytte!). Saa hvis noen har noen tips er det bare aa si fra!!

Ingen kommentarer: